attblifrisk.blogg.se

I hela mitt liv har jag kämpat mot maten, ätstörningarna har varit en del av mitt liv långt innan jag förstod det själv. Nu tänker jag vinna över den delen av mig själv och för första gången i mitt liv ska jag se mig själv i spegeln och bara älska. Men kan man bli frisk från en ätstörning?

Del 3

Kategori: Behandlingen

Idag är det dags för sista föreläsningen och idag har jag min man med mig. Han har inte kunnat gå tidigare vilket är lite synd. Jag är så dålig på att berätta vad som sagts och jag tror han skulle tycka det vore väldigt intressant. Och jag VET att han skulle tvinga mig att följa matschemat. Han skulle lägga upp portioner åt mig osv. Kanske det jag behöver?

På onsdag träffar jag min behandlare och då är det dags att lägga upp en plan... Ångest...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: