attblifrisk.blogg.se

I hela mitt liv har jag kämpat mot maten, ätstörningarna har varit en del av mitt liv långt innan jag förstod det själv. Nu tänker jag vinna över den delen av mig själv och för första gången i mitt liv ska jag se mig själv i spegeln och bara älska. Men kan man bli frisk från en ätstörning?

Kanske kanske

Kategori: Tankar

Idag känns det faktiskt liiiite bättre. Idag känner jag mig lite mer full av jävlaranamma istället för självhat. Målet är att gå ner 20kg men här kommer den nya twisten: Målet är att göra det på ett sunt och friskt sätt!

När skattepengarna kommer ska jag investera i ett Sats-kort. Idag ska jag på riktigt ge det ett seriöst försök att faktiskt äta 6 ggr om dagen. Även om jag bara får i mig en halv banan så ska rutinen att äta regelbundet präntas in.

I can do it?

Kommentarer

  • Malin säger:

    You can do it!! Älskar ditt nya mål. Jag är med dig! 20 kilo - med regelbundna mattider och träning. Inget annat.

    2013-04-06 | 19:29:14

Kommentera inlägget här: