attblifrisk.blogg.se

I hela mitt liv har jag kämpat mot maten, ätstörningarna har varit en del av mitt liv långt innan jag förstod det själv. Nu tänker jag vinna över den delen av mig själv och för första gången i mitt liv ska jag se mig själv i spegeln och bara älska. Men kan man bli frisk från en ätstörning?

Rock bottom

Kategori: Tankar

Jag känner mig lägre än lägst. Livet är så jävla sämst. Det visar sig att jag och min man har helt totalt olika mål i livet. Vi har hela tiden trott att vi är på väg åt samma håll men nu verkar det inte så längden frågan är om vi måste dela på oss. Eller måste och måste. Självklart kan vi fortsätta men det kommer att innebära att en utav oss måste offra väldigt mycket. Kan man kräva det av nån? Kan man kräva det av sig själv? Kommer det sluta med att jag blir bitter och alltid kommer att skylla på honom? Klarar jag mig bättre själv?

Jag har lipat hela kvällen och natten och just nu mår jag bara illa för jag är så jävla ledsen. Vilken sits jag har satt mig i. Gift, hus och barn men en man som jag visserligen älskar men inte vet om jag kan leva med. Vad fan gör jag nu?

Jag har inte kunnat äta nåt på hela dagen eller kvällen igår. Och inte kunnat sova någonting. Jag vill bara spy. Ligga i ett hörn och må dåligt för mig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: